Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII WEBSITE UMME.RO

 

INTRODUCERE

Prin folosirea magazinului online www.umme.ro,  inclusiv vizitarea și cumpărarea produselor presupune acceptarea în totalitate și de fiecare dată când accesați site-ul nostru, a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste servicii și produse. Vă încurajăm să citiți cu atenție secțiunea de Termeni și Condiții pentru a fi informați cu privire la condițiile în care puteți finaliza o comandă. Prin plasarea comenzii, se confirmă faptul că clientul este de acord cu termenii și condițiile declarate. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestui website, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clientului. Clientul are acces permanent la termenii și condițiile utilizării serviciilor și este responsabil să le consulte de fiecare dată când accesează site-ul nostru.

 

Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplică consumatorilor. Persoanelor juridice li se aplică prevederile Legii 287/2009 privind Codul Civil.

 

Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanță reprezintă orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator.

 

Vânzătorul întreprinde toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratețea informațiilor de pe acest magazin online (inclusiv prețuri). Toate informațiile prezente în acest site sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setărilor monitorului dvs sau pot apărea mici diferențe de design/grafică ale produselor.

 

De asemenea există posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natură tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicații electronice, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc. Dacă, în ciuda tuturor demersurilor realizate de societatea noastră, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, va vom comunica (în cazul în care efectuați o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia dvs aveti dreptul de a nu accepta oferta modificată. Societatea noastră este obligată să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție, decât în condițiile legii.

 

DEFINIȚII

Client – persoană fizică sau juridică ce vizualizeaza paginile acestui magazin online și care lansează o Comandă (cumpărător)

Vânzător – SC VIKOTTI SHOES SRL, cu sediul social in judetul București, Municipiul Bucuresti, strada Nicolae Oncescu nr 2, cu numarul de inregistrare la Registrul Comertului J40/2018/2020 si RO42254896 ce deține și operează website-ul (magazinul online) www.umme.ro

Comandă - document electronic prin care se realizează comunicarea între client și vânzător, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar clientul este de acord să primească aceste produse și să efectueze plata conform detaliilor stabilite anterior livrării.

Produs - reprezintă orice bun menționat în comandă, care urmează să fie furnizat de către vânzător către client.

Momentul incheierii contractului la distanță - momentul confirmării, pe un suport durabil (ex: email), de către vânzător a acceptării comenzii, în speță, confirmarea disponibilității stocului și angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor către cumpărător și implicit emiterea facturii fiscale.

Cont – secțiunea din magazinul online formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpăratorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în sectiunea “Cont/Cosul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piața și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către vânzător, Cumpăratorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Recenzie – Opinie personală sub formă de text și rating definit printr-un număr de stele de la 0 la 5 acordată de către un cumpărător care a achizitionat si utilizat un produs prezentat in website si reprezinta o evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitativ

 

TERMENE

Toate termenele se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastră prelungeşte termenul în mod corespunzător.


PREȚURI ȘI PLĂȚI

Toate prețurile, inclusiv cele referitoare la transport, afișate pe magazinul online www.umme.ro la sunt prețuri finale și includ TVA. Prețurile sunt afișate pe paginile de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul de Cumparator. Modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă.

În momentul finalizării comenzii, veți fi informați cu exactitate cu privire la prețul final pe care trebuie să îl plătiți pentru comanda dvs., inclusiv serviciile de transport.

 

Magazinul nostru va oferi ocazional promoții și reduceri la produsele sale, care vor fi semnalizate clar în descrierea produselor, în coșul de cumpărături și pe factura. Vă vom emite o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația dvs fiind să precizați în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără a oferi o notificare prealabilă, însă acest lucru nu va afecta comenzile deja confirmate.

 

METODE DE PLATĂ

Pentru a plasa o comandă, aveți la dispoziție următoarele opțiuni de plată:

Plata în sistem ramburs - veți achita contravaloarea comenzii și a transportului (dacă este cazul) în momentul în care reprezentantul firmei de curierat vă va înmâna coletul.

Plata prin card bancar - veți putea utiliza serviciile companiei specializate în plăți online, pentru a efectua o tranzacție sigură și eficientă, fără costuri suplimentare.

Plata prin intermediul băncii - în cazul în care alegeți această opțiune, veți efectua plata în avans, fie prin depunere la ghiseul băncii noastre, fie prin transfer bancar, dacă utilizați un sistem de online banking. Informațiile necesare pentru efectuarea unei plăți prin intermediul băncii vă vor fi furnizate de către noi sau le puteți găsi în rubrica noastră de Contact.

 

EFECTUAREA COMENZII

Cumpărarea din magazinul nostru online, www.umme.ro, este extrem de simplă.

Primul pas constă în vizualizarea produselor disponibile în stoc. După ce ați găsit produsul sau produsele dorite, selectați culoarea sau mărimea, apoi apăsați butonul "Adaugă în coș". Puteți vizualiza conținutul coșului dvs. oricând, accesând link-ul din partea dreaptă-sus a site-ului, care vă arată numărul de produse din coș și valoarea totală a acestuia.

Pentru a finaliza comanda, trebuie să ne furnizați datele dvs. și adresa de livrare în formularul de comandă. Dacă ați mai făcut cumpărături la noi și aveți deja un cont, este suficient să introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și parola folosită.

Pentru a plasa o comandă pe www.umme.ro, nu este necesar să vă creați un cont, dar vă recomandăm acest lucru. Completați câmpurile din formular și urmați instrucțiunile de acolo. Vă recomandăm să folosiți o adresă de e-mail validă și pe care o utilizați frecvent. Factura dvs. se regăsește în contul de client și poate fi descărcată de acolo. Dacă decideți să nu accesați contul, puteți găsi factura în e-mailul care confirmă expedierea comenzii.

După autentificare sau înregistrare, verificați conținutul coșului dvs. și adresa la care doriți să fie expediată comanda. Apoi, alegeți modalitatea de livrare și plată și apăsați butonul "Finalizează comanda".

Gata! Comanda dvs. a fost transmisă și veți primi un e-mail de confirmare în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care nu primiți acest e-mail, vă rugăm să ne contactați.

Comanda dvs. devine valabilă din momentul în care o acceptăm/confirmăm.

 

Chiar daca majoritatea produselor afișate pe site-ul nostru sunt disponibile pe stoc, în cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil (prin telefon sau prin e-mail). Din acest motiv vă recomandăm ca înainte de a comanda un produs, să verificați disponibilitatea stocului deoarece produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate în termenul standard de livrare. Comenzile respective pot fi păstrate termen de 30 zile, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. In functie de informațiile noi furnizate, puteți decide să anulați comanda iar noi vom returna imediat orice sumă achitată de dvs sau să acceptati o prelungire a termenului de livrare.

 

TRANSPORT ȘI LIVRARE

Cu siguranță așteptați cu nerăbdare ca produsele comandate să ajungă cât mai repede la dumneavoastră. Magazinul nostru, www.umme.ro, vă oferă posibilitatea de a livra produsele comandate prin intermediul unei companii de curierat rapid.

Livrarea produselor comandate pe acest magazin online se efectuează prin intermediul firmelor partenere de curierat DPD, Cargus sau Fancourier

Costul transportului difera in functie de valoarea comenzii astfel:

- 20 LEI TAXA DE TRANSPORT - pentru comenzi cu o valoare mai mică de 300 de lei (doar pentru comenzile care se află in aria de acoperire a firmei de curierat)
- GRATUIT - pentru comenzi cu o valoare mai mare de 500 de lei (pentru comenzile care se afla in aria de acoperire a firmei de curierat)

 

Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, începând de la confirmarea comenzii de către noi. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare. Vânzarea produselor din magazinul www.umme.ro se face exclusiv pe teritoriul României.

 

În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce  decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa  suma plătită de către Cumparator. Termenul de execuție și livrare pentru produsele la comandă poate varia de la caz la caz și se va comunica clientului în momentul efectuării comenzii sau înaintea confirmării acesteia pe un suport durabil

 

Livrarea produselor către Cumpărător este în responsabilitatea vânzătorului deoarece transferă proprietatea produselor către cumpărător prin intermediul unei firme de curierat iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului abia in momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de cumparător, alta decat transportatorul, intră in posesia fizică a produselor.

 

La intrarea in posesie a produsului, se recomandă în mod expres Cumpărătorului să inspecteze fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (deschidere la livrare, după caz),  iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, este obligat sa solicite întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii. În caz de orice deteriorare sau defect, Cumpărătorul nu este obligat să accepte coletul.


DREPTUL DE RETUR

Beneficiazați de o perioadă de 14 zile de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționalității produsului, așa cum ați face-o dacă ați achiziționa un produs dintr-un magazin fizic. Dacă nu sunteți mulțumit de produs  aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere. Astfel, vă puteți exercită dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (ex: email la umme.bucharest@gmail.com), prin intermediul contului de client (după caz) sau prin intermediul formularului de retragere, transmisă în maxim 14 zile de la dată la care ați intrat în posesia produsului.

În urma notificării dumneavoastră, noi vom face o cerere de ridicare, astfel încât, în ziua următoare, un curier să se deplaseze la adresa dumneavoastră.

 

Va trebui să returnați produsul în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract și vi se va percepe costul transportului returnării produsului, Vânzătorul neangajându-se să suporte acest cost. În cazul în care solicitați retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returnați și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

Vânzătorul este obligat să ramburseze toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului (inclusiv costul transportului, după caz), în maxim 14 zile de la data de la care a fost informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat.

Vânzatorul rambursează sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată că şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării

În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, vă puteți exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.

 

Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. Vă mulțumim! De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi


Dacă alegeți prima opțiune (adică înlocuirea produsului cu alt produs din stoc), și există o diferență de bani, se va proceda astfel:

Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vom returna diferența în contul dumneavoastră bancar.

Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, veți plăti diferența la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.

Dacă alegeți varianta de rambursare a banilor, trebuie să ne comunicați un cont bancar de-al dumneavoastră.

 

Răspunderea consumatorului pentru FOLOSIREA necorespunzătoare a bunurilor

Pe perioada celor 14 zile, dvs că și consumator sunteți responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor.

 

Aveți posibilitatea de a deschide ambalajul pentru a avea acces la conținutul acestuia dacă bunuri similare sunt în mod obișnuit expuse neambalate în magazine. În acest sens deteriorarea ambalajului doar prin simplă să deschidere nu reprezintă un motiv de diminuare valorii produsului. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, trebuie să mânuiți deschiderea ambalajului bunurilor cu grijă necesară fără a-l deteriora. Returnarea produselor fără ambalajul original sau cu degradarea anormală a ambalajului precum și cu foliile de protecție aplicate pe articol indepărtate (acolo unde este cazul) poate fi considerată o degradare a bunurilor.

 

În timpul perioadei de retragere de 14 zile, ar trebui să mânuiți și să inspectați bunurile cu grijă necesară. Pentru a stabili natură, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, ar trebui să le mânuiți și să le inspectați în același mod în care vi s-ar permite să o faceți într-un magazin (de exemplu, aveți posibilitatea să probați un articol vestimentar sau de încălțăminte însă nu aveți voie să-l utilizați )

 

Diminuarea valorii produsului

În cazul în care  bunurile au fost utilizate de dvs într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, dreptul de retragere nu este exclus însă veți răspunde pentru eventuală diminuare a valorii bunurilor, care este evaluată de vânzător de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii și poate varia că procent din valoarea achitată de dvs și în consecință vi se va returna o suma de bani mai mică decât ați achitat dvs

 

Diminuarea valorii bunurilor poate constă în costuri de curățare și repararede înlocuire sau adăugare de accesorii, etc pentru a aduce produsele la starea inițială. În cazul în care, după aceste operațiuni, astfel de bunuri nu mai pot fi vândute că produse noi, acestea vor fi vândute că bunuri de ocazie (second hand) la un preț semnificativ mai mic, caz în care diminuarea valorii va constă în pierderea de venit pentru vânzător ce va fi justificată în mod obiectiv..

 

 Situații care conduc la diminuarea valorii produsului returnat

  • Testarea/probarea  unui articol vestimentar / încălțăminte /marochinărie îndepărtând etichetele producătorului.
  • Testarea/probarea unui articol vestimentar de îmbrăcăminte/încălțăminte lăsând urme de cosmetice  sau transpirăție.
  • Utilizarea/purtarea unui articol de încălțăminte/îmbrăcăminte în afară domiciliului.
  • Uzarea/degradarea  produsului sau a unor componente ale acestuia că urmare a manipulării sau utilizării defectuoase sau în condiții extreme.
  • Returnarea produsului cu urme de murdărie sau alimente sau cu urme că a fost supus operațiunilor de curățare/spălare
  • Degradarea vizibilă a unui produs sau a unor componente ale acestuia, că urmare a nerespectării instrucțiunilor de întreținere/utilizare sau a mențiunilor din certificatul de garanție.
  • Returnarea produselor fără ambalajul original, fără accesorii sau cu degradarea anormală a ambalajului a produselor.

 

Exceptări de la dreptul de retragere

În conformitate cu prevederile legale sunt exceptate de la retur o serie de produse, printre care și produsele fabricate sau confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau la comandă, produsele personalizate în mod clar la cererea expresă a consumatorului, produsele care au fost expres adaptate/confecționate consumatorului.

Pentru produsele comercializate în acest magazin online care  sunt comercializate sub brandul UMME (marcă înregistrată) Vikotti Shoes are calitatea de producător. Astfel, dacă solicități efectuarea la comandă a unui anumit articol de încălțăminte, articol vestimentar sau un accesoriu care nu face parte din oferta curentă prezentată în categoria de produse din magazinul online, vă comunicăm că nu beneficiați de drept de retur . Printre cazurile care se încadrează la produse produsele fabricate sau confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator enumerăm: solicitarea unui produs de o anumită culoare care nu se regăsește în oferta curentă, solicitarea aplicării unor caractere distinctive, solitarea modificării unor elemente sau componente ale produsului, etc

 

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

SC VIKOTTI SHOES SRL este proprietar și operator al site-ului www.umme.ro  Orice utilizare și/sau reproducere, sub orice formă și în orice scop, a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul și structura site-ului, imaginile produselor și textele), fără acordul prealabil al SC VIKOTTI SHOES SRL, este interzisă și va fi sancționată conform legislației române în vigoare privind dreptul de proprietate intelectuală.

Conținutul acestui magazin online incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a UMME, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Raportarea eventualelor încălcări ale dreptului de autor se va transmite la adresa de e-mail umme.bucharest@gmail.com

Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de UMME, includerea oricărui conținut în afară site-ului UMME, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al UMME asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al UMME.

Clientul poate copia, transferă și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu întră în conflict cu prezentele prevederi

În cazul în care UMME conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urmă acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea UMME pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urmă acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea UMME și/sau al angajatului sau colaboratorului UMME care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

 

Recenzii

Vânzătorul nu permite menționarea recenziilor în magazinul online și nu oferă acces la recenziile consumatorilor (cumpărătorilor) privind produsele nefiind necesară garantarea că acestea provin doar de la consumatori care au achiziționat și utilizat produse.

 

GARANȚII

Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (pentru persoane fizice). In cazul persoanelor juridice, garanția oferită este de 3 luni și se acordă conform art 1707-1718 din Codul Civil. În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):

  • aducerea la conformitate prin reparare,
  • aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
  • reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră sau dacă nu se poate repara/înlocui),
  • încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).

Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit

Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție care vă este oferit pe un suport durabil la achiziționarea produselor.

 

Recomandări privind ambalarea ȘI TRANSMITEREA produselor DEFECTE

Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.

 

Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

 

Reduceri de prețuri și campanii promoționale

Vânzările la preț redus, definite conform prevederilor legale vor afișa data la care încetează oferta sau, dacă este cazul, faptul că oferta specială se referă la stocul de bunuri disponibil, iar dacă oferta specială nu a început încă, data de începere a perioadei în care se aplică preţul special sau alte condiţii specifice și se vor raporta la prețul de referință/preț anterior

Vânzările sub formă de loterie publicitară (tragere la sorți)  se organizează fără impunerea în contrapartidă a nici unei cheltuiali directă sau indirecte, suplimentară achiziţionării produsului. În privinţa câştigurilor puse în joc în cadrul unei loterii publicitare, anunţurile de prezentare a acesteia precizează natura, numărul şi valoarea comercială a respectivelor câştiguri, precum şi următoarea menţiune: "regulamentul de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant". În acest scop se va menţiona adresa sau numărul de telefon la care solicitarea poate fi transmisă, respectiv făcută iar în regulament se va preciza obligaţia organizatorului loteriei publicitare de a face publice numele câştigătorilor şi câştigurile acordate.

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL - GDPR

Îți mulțumim pentru interesul față de compania noastră și de produsele comercializate de noi. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale.

Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Îți luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțîn, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.

Prezența politică este în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament GDPR)

 

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este foarte importantă pentru societatea noastră, ale căror date sunt specificate în secțiunea de contact, și ne dorim că dumneavoastră să fiți informat corespunzător cu privire la modul și scopurile în care  prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.

 

Scopul acestei Politici de Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (denumită În continuare „Politică de Confidențialitate”) este de a stabili măsurile tehnice și organizatorice adecvate și responsabilitățile angajaților societății noastre cu atribuții de prelucrare a datelor cu caracter personal și/sau, după caz, ale persoanelor împuternicite de societatea noastră, pentru îndeplinirea obligațiilor referitoare la garantarea și protejarea drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanelor fizice, În special a dreptului la viață intimă, familială și privată, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. În cazul în care constatați orice erori intervenite în furnizarea datelor cu caracter personal care va privesc, va rugăm să ne informați în cel mai scurt timp posibil, folosind oricare dintre mijloacele indicate mai jos.

 

Principiile prelucrării datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale În vigoare.

Datele cu caracter personal sunt colectate în scopuri bine determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.

Datele cu caracter personal sunt adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul În care sunt colectate și ulterior prelucrate.

Datele cu caracter personal nu se stochează pentru o perioada mai lungă decât este necesar pentru realizarea scopurilor În care au fost colectate.

Vânzătorul a luat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii, accesului neautorizat sau oricărei alte forme de prelucrare ilegală, precum și cu privire la ștergerea sau rectificarea datelor inexacte sau incomplete din punct de vedere al scopului pentru care sunt colectate și pentru care vor fi ulterior prelucrate.

 

 

Reguli generale

Prezența Politică stabilește măsuri tehnice și organizatorice implementate de societatea noastră, pentru îndeplinirea obligațiilor referitoare la confidențialitatea și securitatea prelucrărilor efectuate În cadrul activității sale. Prin cerințe minime de Securitate și confidențialitate este avut în vedere un complex de măsuri tehnice, informatice, organizatorice, logistice și proceduri prin care se asigura un nivel minim de securitate al prelucrărilor.

Vânzătorul a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii, accesului neautorizat sau oricărei alte forme de prelucrare ilegală.

 

 Categoriile de date cu caracter personal colectate

Datele cu caracter personal la care se face referire în prezența Politică includ elemente de identificare, după caz, de tipul nume și prenume, numele și prenumele reprezentanților legali, telefon, adresa de domiciliu/ reședința, adresa de e-mail, date bancare sau alte asemenea, care servesc la identificarea dumneavoastră sau a persoanelor care va reprezintă ori pe care le reprezentați doar în scopul bunei gestionări a relației contractuale precum și obligației legale de a întocmi documente care să ateste calitatea de clienți (facturi, awb, etc) precum și acordarea drepturilor la garanția produselor conform OG 21/1992 privind protecția consumatorilor și OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Datorită acestor obligatii legale, în cazul in care dvs refuzați sa furnizați aceste date, nu vă putem vinde produsul, pe cale de consecință, nu se poate semna contractul la distanță.

 

  1. Scopul prelucrării și destinatarii datelor cu caracter personal

Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs. și le folosim la:

-  Nume și prenume - avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate

-  E-mail  – adresa de e-mail o folosim pentru a va confirmă comandă, pentru a va informa despre stadiul comenzii dvs, pentru a va trimite ofertele cerute de dumneavoastră. De asemenea adresa de e-mail o folosim pentru a comunica cu dumneavoastră pentru a va rezolva o problema

-  Număr de telefon - pentru a va putea contacta pentru confirmarea comenzii, pentru a va putea oferi detalii cu privire la comandă, pentru a va putea contacta în momentul în care comandă este completă sau această este în curs de expediere către dumneavoastră. Va vom contacta pentru a grăbi rezolvarea unei probleme; comunicarea va fi înregistrată pentru a documenta problema dvs și rezolvarea ei. Pe numărul de telefon veți primim SMS-uri cu informații despre comandă sau oferta dumneavoastră

-  Detalii de facturare, adresa - avem nevoie de aceste date, pentru facturarea, livrarea și întocmirea documentelor fiscal anuale

-  Cont bancar – pentru a returna contravaloarea banilor în cazul unui retur

 

O parte din aceste date pot fi comunicate doar către parteneri contractuali ai Societății noastre, denumiți destinatari (ex: parteneri contractuali și potențiali parteneri contractuali ai operatorului angajați ai societății, firme de curier și poștă) precum și altor persoane fizice sau juridice  împuternicite să prelucreze date cu caracter personal în numele societății (ex: avocați, contabili, auditori, consultanți)

Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii. Datele furnizate sunt strict confidențiale. Societatea noastră se angajează în față clienților săi să nu furnizeze aceste date unor terțe persoane sau companii , sub formă de baze de date (gratuit sau contracost) și să le utilizeze exclusiv în vederea derulării relației comerciale dintre părți. Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor de către societatea noastră se vor face doar cu acordul explicit al părinților sau al altor reprezentanți legali.

 

Funcționarea site-ului  și comportamentul online privind “cookies”

Nu folosim decât “cookies” funcționale. Acestea sunt Cookie-urile strict necesare pentru operarea unui site web. Fără aceste cookie-uri, acest site nu va funcționa corect. Acestea sunt Cookie-urile care sunt setate pentru a îmbunătăți funcționalitatea site-ului. De exemplu, Cookie-urile care amintesc conținutul pe care l-ați vizionat anterior pe acest site sau adresa de e-mail și parolă furnizate la înregistrare în timpul unei vizite anterioare pe acest site. Cookie-urile pot aminti, de asemenea, elemente pe care le-ați plasat anterior în coșul de cumpărături atunci când ați vizitat ninebot.ro. Prin umare, utilizarea Cookie-urilor funcționale ne permite să va oferim conținut adaptat intereselor dumneavoastră, nemaifiind necesară o nouă înregistrare sau să introduceți din nou anumite informații în formularele de înregistrare atunci când va întoarceți pe acest website. Pe unele site-uri web, Cookie-urile permit să stocați rețete preferate, activități, puncte sau scoruri ridicate. Putem folosi, de asemenea, Cookie-urile pentru a bloca accesul la anumite activități al utilizatorilor minori.

 

Drepturile persoanelor a căror date personale sunt colectate și/sau prelucrate

Conform Regulamentului GDPR nr 2016/679UE, beneficiați de următoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care va privesc:

Dreptul de informare

Aveți dreptul de a obține de la  cel puțîn următoarele informații, cu excepția cazului În care sunteți deja în posesia  informațiilor respective:

  1. a)  identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
  2. b)  scopul în care se face prelucrarea datelor;
  3. c)  informații suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie și consecințele refuzului de a le furniza; existența drepturilor prevăzute de prezența lege pentru persoană vizată, În special a dreptului de acces, de intervenție asupra datelor și de opoziție, precum și condițiile În care pot fi exercitate;
  4. d)  orice alte informații a căror furnizare este impusă prin dispoziție a autorității de supraveghere, țînând seama de specificul prelucrării.

Dreptul de acces la date

Aveți, de asemenea, dreptul de a obține la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care va privesc sunt sau nu sunt prelucrate de Societatea noastră.

Dreptul de intervenție asupra datelor

Totodată, aveți dreptul de a obține de la operator, la cerere și În mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte.

Dreptul de opoziție

În plus, aveți dreptul de a se opune În orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care va privesc de către Societatea noastră.

Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Un alt drept de care beneficiați este dreptul de a cere și de a obține retragerea/ anularea/ reevaluarea oricărei decizii care produce efecte juridice În privința dumneavoastră, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității dumneavoastră, precum competență profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte.

Dreptul de a va adresa justiției

În același timp, aveți, dreptul de a va adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care v-au fost Încălcate.

 

Dezvăluirea datelor cu caracter personal către terți

Datele colectate sunt dezvăluite către terți numai în cazul în care societatea noastră este ținută de o obligație legală În acest sens. Orice dezvăluire către terți În alte condiții a datelor cu caracter personal va fi făcută numai cu acordul dumneavoastră expres, exprimat În prealabil.

 

Contact

Pentru exercitarea drepturilor menționate anterior sau pentru solicitări sau întrebări cu privire la prezența Politică sau dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să va opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugăm să ne contactați la mailul menționat anterior

De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la www.dataprotection.ro  și puteți depune o plângere.

  

Dreptul de a actualiza continutul site-ului

Vânzătorul iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale website-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor sau clienților. Societatea noastră nu va putea fi considerată responsabilă pentru eventualele erori apărute pe website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări efectuate de către administratorul website-ului.

 

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între organizator și clienți  se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul in care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente sau prin intermediul platformei europene de solutionare online a reclamatiilor

 https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO